TORT -SALATA "FLOAREA"



O ideie interesanta pentru aranjarea salatelor pentru masa de sarbatoare.
Prima data am postat aceste poze cu receta sa de baza , originala - 3.6  ani in urma. Foarte multi au preparat salata-torta  cu denumirea "Un paradis de crabi" , si majoritatea au ramas multumiti.
Dar au fost 2 incercari nereusite, si deaceiea ma abtin, sa scriu receta. Care a fost cauza nereusite?
Dupa cum observati , foile de napolitate, care sunt in imagine, sunt foarte transparente si fara nici un gust. In cazul, cand am preparat aceasta receta , ele au fost fiecare in parte unse cu maioneza, s-au inmuiat si si-au pierdut gustul, ca atare.
Rolul lor a fost- de mentinerea unei forme frumoase in forma de floare a salatei.
Cele 2 nereusite dupa gust, au fost din cauza , ca napolitanele folosite, erau cu un gust mai pronuntat si de o culoare maronie. 

Eu va sfatui , sa folositi oarecare salata in straturi , pe care o preferati in familie , si numai  sa folositi ideia mea.
Nu e necesar ,  sa folositi la fiecare strat din salata foile de napolitane. Puteti sa folositi numai partea de jos si de sus, sau daca aveti mai multe straturi, si la mijloc una. Va las, sa va includeti imaginatia singure.  Daca va fi necesar , voi descrie toata receta.








8 comentarii:

  1. Arata nemaipomenit,cu prima ocazie de sarbatoare am sa o fac.ai idei minunate,chiar daca nu de fiecare data las mesaj,sa stii ca ca de fiecare data cand intru pe blog te vizitez,te pup si-ti doresc o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte bine! Foarte buna ideea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mirela , iti multumeesc. te astept mai des, deoarece ideile si recetele , nu s-au terminat. deabea suntem la inceput de cale. Iti doresc un sfarsit de saptamana placut. Cu drag, Anisoara

    RăspundețiȘtergere
  4. arata foarte bine..eu chiar vreau reteta...o duminica placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. lily, ma eliberez putin aceste zile, si am s.o descriu. multumesc,

    RăspundețiȘtergere
  6. asteptati putin, vreau sa le dovedesc pe toate.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...